poniedziałek, 17 sierpnia 2015

1. styczniowi


@persefona & @penelopa


@kosa_na_klosa & @wrona_kra

We're only young and naive still,
we require certain skills.
The mood it changes like the wind -
hard to control when it begins.

The Naked And Famous – Young Blood

wrona_kra: Jeśli tym razem znów trafimy na kryptogejów, to jutro na treningu skopię twój szanowny tyłek!
penelopa dołączył(a) do pi(L)ka_nozna
persefona dołączył(a) do pi(L)ka_nozna
kosa_na_klosa: @wrona_kra: w takim razie chyba odetchnąłem z ulgą. @penelopa, @persefona: witam szanowne panie!
penelopa: Klos? Jak ten kapitan?
persefona: @penelopa: To był Kloss. Hans Kloss. @wrona_kra, @kosa_na_klosa: Tak poza tym - witam!
penelopa: Ja także się witam.
wrona_kra: Legia?
penelopa: Legła.
persefona: Tylko Polonia.
penelopa: I Kolejorz.
kosa_na_klosa: Nie zapędzajcie się tak! Może jeszcze Wisła?
persefona: Nie, GKS.
wrona_kra: @kosa_na_klosa: Poproszę z powrotem kryptogejów.
persefona: Skoro wolicie kryptogejów od kibiców GKS-u to z wami musi być coś nie tak. Pewnie lubicie koszykówkę.
penelopa: Albo gorzej - siatkówkę!
kosa_na_klosa: Co złego jest w siatkówce?
wrona_kra: A narzekałem na kryptogejów…
penelopa: @kosa_na_klosa: a co jest dobrego?
persefona: @penelopa: nic.
wrona_kra: @penelopa: wszystko.
kosa_na_klosa: Musiałyście oglądać nie ten mecz, co trzeba.
persefona: @kosa_na_klosa: wyjaśnij.
penelopa: @kosa_na_klosa: a najlepiej to zacznij od początku.
kosa_na_klosa: A zatem po pierwsze: sukcesy reprezentacji.
wrona_kra: Ot, chociażby ostatnio zdobyte mistrzostwo świata…
kosa_na_klosa: Po drugie: uroda siatkarzy!
wrona_kra: Szczególnie tych, którzy są środkowymi!
penelopa: Powinnyśmy się zacząć was obawiać…?
persefona: @penelopa: narzekali na kryptogejów, a pewnie sami nimi są!
penelopa: @persefona: może narzekali na kryptogejów, bo nikt nie chce się z nimi ujawnić?
kosa_na_klosa: Po trzecie: sil… Ej, czy wy nas próbujecie obrazić?
wrona_kra: Najwyraźniej…
penelopa: Ależ skąd!
persefona: Wydaje ci się!
penelopa: Chociaż nie powiem, jesteś bystry jak woda w klozecie.
wrona_kra: @kosa_na_klosa: ktoś tutaj nie docenia naszej inteligencji! W dodatku są to osoby, które NIE LUBIĄ SIATKÓWKI.
kosa_na_klosa: @wrona_kra: to świadczy o poziomie ich inteligencji.
persefona: Khe, khe…!
penelopa: Dobra, Panie Ptaku i Panie Kapitanie - co jest ciekawego w przebijaniu piłki na drugą stronę boiska przez jakiś przerośniętych mutantów?
wrona_kra: @kosa_na_klosa: Panie Kapitanie - pacz, jaka spryciula. @penelopa: otóż to nie jest tylko przebijanie piłki. To jest walka o każdy punkt, dynamika, siła. Wszystko rozgrywa się w ułamku sekundy: jest blok, czy go nie było? Boisko, a może aut? Nie możesz przeszkodzić przeciwnikowi, wszystko zależy od ciebie, od twoich umiejętności. To jest magia siatkówki!
kosa_na_klosa: W siatkówce są momenty tak piękne, że czasem trudno uwierzyć, że stworzone są przez człowieka.
penelopa: Na przykład?
wrona_kra: Nie szukając daleko pamięcią: Mistrzostwa Świata. Finał przeciwko Brazylii. Ostatnia piłka. Atak Mariusza Wlazłego. Nie czułyście tego?
persefona: Nie oglądałyśmy tego.
kosa_na_klosa: Jak was czytam, to mam ochotę wysłać sms-a o treści “pomagam”...
penelopa: Bo nie kręcą nas spoceni faceci na boisku bez trawy?
persefona: Kiedy idziemy na mecz piłki nożnej, to siadamy na trybunach, krzyczymy, śpiewamy i jest nieziemsko. Potem idziemy na jakieś after party, drinkujemy, bawimy się. A ci siatkarze? Widziałeś ich kiedyś w jakimś klubie albo gdzieś na mieście po północy?
wrona_kra: @persefona: na własne oczy nie, ale słyszałem plotki, że nawet czwórkami wychodzą po ciszy nocnej!
penelopa: Oho, buntownicy.
persefona: I co, za karę dodatkowe przysiady?
penelopa: @persefona: przebicia przez siatkę!
kosa_na_klosa: Tak właściwie to podobno… cóż… wylecieli ze zgrupowania.
persefona:
penelopa: Czyli w gruncie rzeczy inteligencją nie grzeszą.
wrona_kra: Raczej ich trener - pozamiatał wszystkie szanse na medal.
persefona: @wrona_kra: skąd ty to wszystko tak dokładnie wiesz?
wrona_kra: Męska intuicja.
penelopa: @persefona: błagam, siostro, chodźmy stąd. Dwóch (krypto?)gejów lubiących siatkówkę i mających męską intuicję zaraz nas zje, bo nie rozumiemy przebijania piłki przez siatkę.
persefona: @penelopa: masz moją okejkę, ciśniemy na miasto. See ya, wieśniaki z kompleksem źle powiązanego snopka siana.
persefona opuścił(a) konwersację
penelopa opuścił(a) konwersację
wrona_kra: Czy ona naprawdę to napisała?
kosa_na_klosa: Bardziej dziwi mnie to, że nie lubią siatkówki. I jeszcze się do niej nie przekonały!
wrona_kra: Poczułem się urażony. Karol, obraziły nas!
kosa_na_klosa: Musimy to zmienić, Andrzej. Nie wiem jak, ale stawiam to sobie za punkt honoru.
kosa_na_klosa opuścił(a) konwersację
wrona_kra: Nie będą mnie jakieś ignorantki obrażać!
wrona_kra opuścił(a) konwersację

KONIEC CZĘŚCI PIERWSZEJ

kosa_na_klosa dołączył(a) do anty_siatka
wrona_kra dołączył(a) do anty_siatka
persefona: Znowu wy…
kosa_na_klosa: Gdybyście nie chciały z nami rozmawiać, bardziej byście się ukryły.
wrona_kra: Nawet największy debil wpadłby na to, że będziecie w tym pokoju.
penelopa: Z jakiegoś powodu nazwałyśmy ten pokój “anty_siatka”. Głównie po to, żeby was tutaj nie było!
wrona_kra: @penelopa: nie udawajcie - doskonale wiemy, że to gra.
persefona: Gra? Chyba w farmę, wieśniaku.
wrona_kra: @kosa_na_klosa: ONE ZNÓW NAS OBRAŻAJĄ!
penelopa: Generalnie nie stoicie w brodziku naszych potrzeb intelektualnych, co koliduje z naszą wysublimowaną wiedzą na każdy temat.
kosa_na_klosa: @penelopa: szczególnie na temat siatkówki.
persefona: @wrona_kra: nie przeżywaj tak, bo majtek nie dopierzesz. @kosa_na_klosa: wiemy wystarczająco dużo, by z ręką na sercu powiedzieć, że ten sport jest po prostu n u d n y. Nawet oglądając żużel bawię się lepiej niż podczas meczów siatkówki.
kosa_na_klosa: A oglądałyście kiedyś mecz na żywo?
wrona_kra: Jeszcze chwila i wyjdę z siebie.
penelopa: @wrona_kra: najlepiej stąd. I nie wracaj. @kosa_na_klosa: nie czułyśmy potrzeby.
wrona_kra opuścił(a) konwersację
persefona: @penelopa: no i się przez ciebie obraził, siostro.
kosa_na_klosa: No to najwyższy czas, żebyście poczuły. Polecam mecz Skra - Resovia albo jakiś reprezentacji.
penelopa: Resovia? To ta drużyna, gdzie są sami przystojniacy?
persefona: @penelopa: przystojniacy? Przecież ty nawet nie wiesz, skąd oni są.
penelopa:
kosa_na_klosa: Przystojniacy są w Skrze ;)
persefona: Obiło mi się o uszy, że środkowi są najbardziej przystojni.
kosa_na_klosa: Potwierdzone info.
penelopa: OJ BŁAGAM.
persefona: Może kiedyś wpadniemy na jakiś mecz. Albo nie. Rozdają bilety za darmo?
penelopa: Mnie musieliby dopłacić…
kosa_na_klosa: @persefona: czasem się zdarza. @penelopa: czemu jesteś taka uprzedzona do sportu, o którym praktycznie nie masz pojęcia?
persefona: @kosa_na_klosa: Penelopę po prostu ciężko do czegoś przekonać.
wrona_kra dołączył(a) do anty_siatka
wrona_kra: W Resovii sami przystojniacy?!
wrona_kra opuścił(a) konwersację
penelopa: Czemu on się pojawia i znika jak murzyn na pasach?
kosa_na_klosa: Bo jest wrażliwy…?
penelopa: Chyba przewrażliwiony.
wrona_kra dołączył(a) do anty_siatka
wrona_kra: Zniosę to. Nie będę unosił się honorem. @kosa_na_klosa: robię to tylko po to, żeby cię duchowo wspierać!
kosa_na_klosa: Dzięki, wiedziałem, że zawsze mogę na ciebie liczyć.
persefona: @kosa_na_klosa: no dobra, to co z tymi darmowymi biletami?
wrona_kra: @kosa_na_klosa: nic jej nie mów!
penelopa: @persefona: nie interesuj się, bo i tak nigdzie z tobą nie pójdę.
kosa_na_klosa: @persefona: myślę, że mógłbym coś załatwić. @wrona_kra: ubędzie ci?
persefona: @penelopa: jestem już dużą dziewczynką i poradzę sobie sama w tym wielkim i groźnym świecie. @kosa_na_klosa: to wtedy pogadamy o wyższości siatkówki nad innymi sportami. @wrona_kra: jak będziesz wiedział, na który mecz idę, to zostaniesz w domu i nie będziesz miał ze mną żadnego problemu.
wrona_kra: @kosa_na_klosa: jak przez nią przegra… ją, to będzie twoja wina. @persefona: gdyby to tak działało, to nie byłoby żadnego problemu.
persefona: Czuję się, jakbym czegoś nie wiedziała.
wrona_kra: Nie wiesz, jakim siatkówka jest pięknym sportem.
penelopa: Bo nie jest!
kosa_na_klosa: @wrona_kra: nikt nie przegra, a na pewno nie przez obecność nowicjuszki na trybunach. @persefona: czego możesz nie wiedzieć? @penelopa: porozmawiamy na ten temat, kiedy już będziesz po pierwszym meczu na żywo.
persefona: @kosa_na_klosa: mam wrażenie, że z nas żartujecie. Naprawdę możesz załatwić nam bilety na mecz?
kosa_na_klosa: @persefona: pewnie, że tak. Za darmo. Darmoszka.
penelopa: Pewnie płaci za nie w naturze szefowi klubu.
wrona_kra: @penelopa: NIE. JESTEŚMY. KRYPTOGEJAMI.
penelopa: @wrona_kra: zluzuj portki, przecież nie napisałam, że jesteście kryptogejami. Myślę, że się wcale nie ukrywacie.
wrona_kra: @kosa_na_klosa: już wiem! One są parą! Lesbijską! Dlatego tak się czepiają tego bycia gejami!
persefona: Hahaahahahaahahaahah!
penelopa: Hahahaahahahahahaahah!
kosa_na_klosa: ?
wrona_kra: Co w tym zabawnego? Odkryłem wasz sekret!
penelopa: Hahahaahahaha.
persefona: Jesteśmy siostrami. Bliźniaczkami.
wrona_kra:
kosa_na_klosa: @wrona_kra: tak, detektyw to z ciebie pierwsza klasa.
wrona_kra: @persefona, @penelopa: nie uwierzę, dopóki nie zobaczę!
penelopa: @wrona_kra: nie masz przypadkiem na imię Tomasz?
persefona: @wrona_kra: jeśli Kapitan Klos mnie nie okłamuje i rzeczywiście załatwi nam bilety na mecz, na którym wy też będziecie, to będziesz miał okazję.
kosa_na_klosa: A że Kapitan zawsze słowa dotrzymuje…
peneleopa: Wait, wait, WAIT. @persefona: powiedziałam ci, że nigdzie z tobą nie pójdę.
persefona: @penelopa: obie wiemy, że pójdziesz.
penelopa: @persefona: nie i koniec.
persefona: @penelopa: a założymy się?
wrona_kra: Oho, wyczuwam kłótnię w związku…
penelopa: @wrona_kra: w jakim, kurwa, związku?!
persefona: @penelopa: oddychaj.
wrona_kra: @penelopa: nie przeklinaj. A w ogóle to złość piękności szkodzi, a pewnie nie masz czym szastać.
penelopa: Wdech, wydech. Wdech, wydech. @wrona_kra: ja nie przeklinam, tylko używam kolokwialnego słownictwa w celu wzmocnienia ekspresji mojej wypowiedzi.
persefona: @penelopa: kolega sam się przekona, jak nie masz (mamy) czym szastać, kiedy nas spotka. @wrona_kra: tylko potem się do nas nie śliń.
wrona_kra: Po moim trupie!
kosa_na_klosa: @wrona_kra: Żeby się tylko nie okazało, że muszę sobie szukać nowego przyjaciela, bo padłeś trupem.
penelopa: @kosa_na_klosa: dużo nie stracisz, ten nowy na pewno będzie mądrzejszy.
wrona_kra: @penelopa: że niby jestem głupi?!
persefona: @wrona_kra: żadna z nas tego nie powiedziała. Po prostu… nie uchodzisz w naszych głowach za osobę, która grzeszyłaby inteligencją.
kosa_na_klosa: Wiesz, @wrona_kra, dobrze że chociaż przystojny jesteś.
wrona_kra: Nie wierzę. Co się tu dzieje.
persefona: Wszyscy wiedzą, że kiepsko z twoim rozumem.
wrona_kra: A świstak siedzi i zawija w sreberka.
penelopa: @wrona_kra: nie wiem, skąd pochodzisz, ale ta Wronolandia musi być super.
kosa_na_klosa: @penelopa, @persefona: czyli będziecie obydwie?
persefona: Tak.
penelopa: Nie.
persefona: TAK.
penelopa opuścił(a) konwersację
penelopa dołączył(a) do anty_siatka
penelopa: Przepraszam, musiałam skoczyć po coś zimnego, BO MAM GUZA Z TYŁU GŁOWY.
persefona: Zdarza się.
wrona_kra: Przemoc w związku!
kosa_na_klosa: @wrona_kra: zamknij się w końcu!
wrona_kra: Okej.
wrona_kra opuścił(a) konwersację
persefona: Gorzej niż baba… @kosa_na_klosa: on zawsze tak?
kosa_na_klosa: @persefona: fochy? Dwadzieścia cztery na dobę, siedem dni w tygodniu.
penelopa: Dziwne, że z nim wytrzymujesz.
kosa_na_klosa: @penelopa: ktoś musi.
penelopa: Gdyby Szekspir go znał, niewątpliwie napisałby więcej tragedii.
persefona: I/albo komedii.
penelopa: Za to romansów to byś nie uświadczył…
kosa_na_klosa: @penelopa: a zdziwiłabyś się!
penelopa: @kosa_na_klosa: błagam, oszczędź mi historii miłosnych tego Ptaszyska.
kosa_na_klosa: ...no dobra. @persefona: mogłabyś mi podać jakieś namiary na siebie? Jak będę miał dla ciebie (was) bilety, to się skontaktujemy.
persefona: @kosa_na_klosa: a nie wykorzystasz tego przeciwko mnie?
penelopa: Ja bym mu nie ufała.
kosa_na_klosa: @persefona: obiecuję, że będę grzeczny. @penelopa: dlatego wszystkie interesy załatwiam z twoją siostrą.
persefona: @kosa_na_klosa: wysłałam numer w prywatnej.
penelopa: Zwijam się. Niektórzy muszą pracować. Na razie.
penelopa opuścił(a) konwersację
kosa_na_klosa: Dzięki, odezwę się, jak coś będę wiedział.
persefona: W porządku. Też uciekam, do napisania!
persefona opuścił(a) konwersację
kosa_na_klosa opuścił(a) konwersację

KONIEC CZĘŚCI DRUGIEJ

kosa_na_klosa dołączył(a) do after_party
wrona_kra dołączył(a) do after_party
penelopa dołączył(a) do after_party
persefona: Fajnie, że się zjawiliście! Po godzinie od zaproszenia!
penelopa: Nie moja wina, że ktoś zajął mi prysznic.
wrona_kra: @penelopa: mogłaś wpaść do mnie, oszczędzilibyśmy wodę.
penelopa: @wrona_kra: lepiej ty sobie oszczędź.
kosa_na_klosa: Dziewczyny, lepiej mi powiedzcie, jak wasze zdanie o siatkówce.
persefona: @kosa_na_klosa: mnie kupiłeś.
penelopa: @kosa_na_klosa: okej, mnie też. Ale nie wszyscy środkowi są przystojni. Wcale.
wrona_kra: @penelopa: i tak wiem, że podbiłem twoje serce.
penelopa: @wrona_kra: parę dni temu mogłam ci się spodobać tylko “po twoim trupie”.
kosa_na_klosa: @persefona: ostrzegałem, że to się tak skończy.
persefona: @kosa_na_klosa: ostrzegałeś, ostrzegałeś. Mogłeś też ostrzec, że macie po dwa metry wzrostu! Poczułam się… niska.
kosa_na_klosa: @persefona: niska? Przecież spokojnie mogłabyś trenować siatkówkę!
wrona_kra: @penelopa: nikt nie powiedział, że mi się spodobałaś. Nie pochlebiaj sobie.
penelopa: @wrona_kra: a ty nie udawaj głupszego, niż jesteś w rzeczywistości.
wrona_kra: @penelopa: przestań gadać, bo jeszcze ci mózg przez gębę wyleci. Oh, wait… Jaki mózg?
penelopa: @wrona_kra: tam też byłeś taki mądry?
wrona_kra: @penelopa: gdzie?
penelopa: @wrona_kra: w dupie.
persefona: @kosa_na_klosa: od zawsze wolałam oglądać, niż grać.
kosa_na_klosa: @persefona: mimo wszystko jakbyś kiedyś chciała w praktyce wykorzystać swój wzrost, to polecam się.
persefona: @kosa_na_klosa: …
kosa_na_klosa: @persefona: nie wiem, o czym pomyślałaś, ale chodziło mi o siatkówkę.
persefona: @kosa_na_klosa: już się lepiej nie tłumacz.
wrona_kra: My nie ostrzegliśmy, że mamy dwa metry - wy nie ostrzegłyście, że naprawdę macie takie imiona.
persefona: Salwę śmiechu mogliście sobie darować, to nie nasza wina, że rodzicie byli niezrównoważeni psychicznie.
kosa_na_klosa: Jak mieli na imię? Zeus i Hera?
penelopa: @kosa_na_klosa: zamilknij, Żyto.
kosa_na_klosa: @persefona: mam dziwne wrażenie, że twoja siostra i mój przyjaciel są siebie warci.
penelopa: @kosa_na_klosa: a ja mam dziwne wrażenie, że dostaniesz w ryj.
wrona_kra: @kosa_na_klosa: tak źle mi życzysz?
persefona: Chciałam zaproponować kawę, ale czy wy się przypadkiem nie pozabijacie?
wrona_kra: Nie pijam kawy.
kosa_na_klosa: Od kiedy?
wrona_kra: Od kiedy serwuje ją królowa Podziemi.
persefona: @wrona_kra: dobrze, że takiego cwaniaka zgrywasz tylko w necie.
penelopa: Cwaniak w necie, pizda w świecie!
wrona_kra: I wy nas zapraszacie na kawę?
penelopa: MY nie. Tylko Persefona.
kosa_na_klosa: Ja tam chętnie skorzystam z propozycji.
wrona_kra: Wolę wypić wodę z kranu.
persefona: Proszę bardzo. W takim razie w kawiarni, w której pracuję, musimy dodać do menu “Specjał Andrzeja Wrony”. Na pewno przypadnie klientom do gustu.
kosa_na_klosa: Jak trafisz na jego hotki, to one wypiją kranówę i jeszcze będą ci wpierały, że to z najlepszego źródła na świecie.
penelopa: Na co te hotki lecą?
wrona_kra: Na włosy. Mięśnie. Uśmiech. Całokształt.
penelopa: @wrona_kra: ja nie pytałam ogólnie, tylko konkretnie u ciebie, więc się nie wydurniaj.
kosa_na_klosa: @penelopa: zadaję sobie to pytanie od dziesięciu lat.
penelopa: @kosa_na_klosa: podziwiam, naprawdę. Jak umrzesz, to położę ci na nagrobku specjalny wieniec, największy ze wszystkich. Oczywiście zrobiony z najlepszych polskich zbóż!
kosa_na_klosa: @penelopa: doceniam. @persefona: to jak z tą kawą?
persefona: @kosa_na_klosa: macie teraz czas?
kosa_na_klosa: @persefona: nie wiem, jak @wrona_kra, ale ja mam.
wrona_kra: Jeśli będzie @penelopa, to wolę zostać u siebie.
penelopa: @wrona_kra, cudownie, chociaż odrobina świętego spokoju, wszyscy od ciebie odpoczniemy.
persefona: @kosa_na_klosa: no to widzimy się za godzinę? Zaraz przyślę ci adres sms-em.
kosa_na_klosa: @persefona: widzimy się.
kosa_na_klosa opuścił(a) konwersację
persefona opuścił(a) konwersację
wrona_kra: A konkretnie u mnie to na to, czego ty nigdy nie docenisz.
penelopa: A to a propos czego?
wrona_kra: Hotek.
penelopa: ...ty to masz zapłon jak stary ciągnik.
penelopa opuścił(a) konwersację
wrona_kra: Babom nigdy nie dogodzisz…
wrona_kra opuścił(a) konwersację

KONIEC



written by repugnance & insofferente

nance: Witamy wszystkie zagubione duszyczki styczniem w sierpniu! Na początku od razu chciałam podziękować insofferente - podziwiam Twoją cierpliwość do mnie. Pomysł na ten projekt wyszedł nam zupełnie spontanicznie - zasługa telepatii. Mam nadzieję, że będzie się Wam to czytało równie dobrze, co nam pisało. Buziaki i do następnego.
inso: Nie wiem, która bardziej zasługuje na pochwałę, bo ja jestem naprawdę trudnym człowiekiem i że Ty, nance, ze mną wytrzymujesz... No ale! Raz będziemy pisać razem, raz oddzielnie, dlatego czytajcie dopiski uważnie. I widzimy się za jakiś tydzień/półtora.

8 komentarzy:

  1. Aaaaaaa! Miłość wiele po prostu miłość wiele! Jestem, kocham, uwielbiam, zostaję i jaram się jak flota Stannisa. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. o tym ze mi sie podoba chyba nie bede mowic bo to oczywiste, ale do pani D jak DLACZEGO MI NIE POWIEDZIAŁAŚ, ŻE COŚ PISZESZ mam focha max -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamuniu! to jest CUDOWNE. takie inne. zakochalam sie od samego poczatku. czekam na kolejny, pozdrawiam, madzia.

    OdpowiedzUsuń
  4. To opowiadanie zapowiada się cudoownie! :D
    Tola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taak, zdecydowane to jest inne od innych... Takie wyjątkowe ;3?
    To. Jest. Cudowne! No i nie muszę mówić, że zostaje :D.
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po pierwsze: wow! Nigdy w życiu nie spotkałam się z opowiadaniem w takiej formie i jestem strasznie zaciekawiona, jak to będzie dalej wyglądać. Lubię nowości, a to zdecydowanie jest jedną z nich. No i fajnie czasem spróbować czegoś innego.
    Po drugie: już was kocham za humor!
    Po trzecie: melduję swoją obecność i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmiechłam hardo! Śmiechłam bardzo hardo, a przecież ja za duetem Kłos&Wrona zupełnie nie przepadam. O rany, ale to jest fantastyczne, a przede wszystkim zabawne! Dziewczyny, tak trzymajcie, możecie mi w taki sposób poprawiać humor już zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy rozdzial podpowiada mi ze to opowiadanie bedzie PRZEGENIALNE I PRZECUDOWNE! Poza tym jestem wielka fanka duetu Klos&Wrona wiec bedzie mi sie to czytac z jeszcze wieksza przyjemnoscia :)
    Zycze duzo weny i goraco pozdrawiam,
    Pelucha :) <3

    OdpowiedzUsuń